17 Eylül 2008 Çarşamba

Gecemi ayırdı bizi biribirimizden
Neden sensizliğe dayanamıyorum
Kusurmu işledim yoksa
Daha hatırlanmıyorum.

Kaç gece sürer bu hapis
kaç gönül bitirir bu aşk
sen olmazsan dünyaya
inan sığamıyorum.

takvimlermi yalancı, saatlermi şaşırmış
zaman mı durdu yoksa, gececiler uyumuş,
bir ben kaldım uyanık, gecenin ortasında
yaprakları saymak hep ömrümden yıllar çalmış

ferhat değilimki senin için dağları deleyim,
mecnun değilim yollara düşeyim,
geceleri düşündüklerimi birbir
gecenin eteğinden gözlerinin önüne sereyim.

sana kavuşmak için elimdeki fenerin
ziyasını geçmek geliyor içimden,
benden önce sana dokunanın gözlerini örtmek geliyor zihnimden
yağmuru çok severken bedenim
sana değen tanelerin, altında şemsiye olmak
ve sana dokundurmamak.

rüzgar zülüflerinin pervanesi
bu zavallı aşkının divanesi
yolunun izinin semtinin merdanesi

kağıtlar yetmiyor, kalemler mürekkepsiz
kan ağlıyor yüreğim, mürekkepten habersiz

Hiç yorum yok: